Missing Them

Missing Them
:)

Thursday 15 December 2011

GOODBYE TO YOU MY TRUSTED FRIENDS

dah 4 bulan setengah aku tak update blog...haha..anyway..perasaan sedih bile berpisah dengan kengkawan still ade dlm diri..

Last man standing 1 Disember 2011

lots of things that we had done together and i kept it fresh in my mind..for almost five years (or two years for certain)  we'd live together in a school named STAR...haihhh..

Police Cadet members

for your better understanding, i would like to write in malay..!!haha...bagi diriku, aku tak anggap hubungan dengan 141 STARians yang lain macam kawan aku..tapi aku anggap diorang macam adik-bradik aku..adik-beradik yang sentiasa bersama-sama mengharungi saat senang dan susah bersama..

Old Boys Weekend 2011

saat suka dan duka yang banyak meninggalkan memori yang mendalam di hati masing-masing..aku takkan lupe smpai aku mati...!!saat dimana aku ditangkap fly bersama-sama dengan lagi 35 orang time form four...(celaka punya mat pot!!)..haha..anyway,benda ni akan kekal jadi kenangan...saat kantoi panjat songkok time last day di STAR (2 Disember 2011)...perghh..lagi lah aku x boleh lupe...

Friendship of Virilion

saat melepak kat dataran MBI ramai-ramai...saat melepak kat turf,kat island,kat astaka pun masih segar dalam ingatan..saat fly pergi tengok wayang ramai-ramai..saat main 'kejar-kejar' dengan pak guard..!!haha...yang lebih 'menyayat hati' apabila saat menyambut birthday rakan...dah tak ade lagi saat-saat indah macam tu...birthday boy akan disimbah dengan air yang busuk macam @#$%^&!...haha...saat makan kat kedai mamak de maya sambil tengok bola..tengok MU vs Chelsea kat balai hinggap pun akan aku ingat smpai bila2...dipendekkan cerita, memang banyaklah kenangan dengan kawan-kawan yang takkan dapat aku lupa...

3S 2009




Yang paling penting, Blue House members yang sebumbung dengan aku dari form 1:

  • Ahmad Aiman (Bob)
  • Izzul Hafiz (Asai)
  • Izzat Isa (Conq)
  • Zulhilmi Rosli (Zhonk)
  • Bukhari Mazlan (Ayie)
  • Luqman Borhan (Esoi)
  • Aiman Syahir (Shapex)
  • Izzat Na'im (Polom)
  • Shazzuanddy Shazzuan (Wandong)
  • Irfan Razuki (Efan)
  • Faizul Razzi (Pejoi)
  • Azzim Bukhori (Sokek)
  • Aiman Azman (Kiwak)
  • Fariezuan Hamid (Pewang)
  • Amin Jamal (Dona)
  • Thaqif Tamunif (Thor)
  • Khushaini Ahmad Sulaiman (Kuchaii)
  • Ariff Azman Shah (Ayep)
Blue House FC
Form 2 Blue 2008
Blue House Dinner 2011

Walaupun Kuchaii sampai form 2 dan Ayep smpai form 4 je...tapi 'once a STARian, always a STARian'...




Aku tak lupe jugak kepada 'freshie-freshie' yang turut serta memeriahkan dan menceriakan Blue House:




STAR Quarter Marathon
  • Faizzudin Razali (Deng)
  • Hisham Wahidin (Atock)
  • Irfan Zulkafli (Nado)
  • Nazmi Shahuddin (Nazmi)
  • Hafiz Rahman (Apih)
  • Khairul Aiman (Kimok)
  • Izhar Ishak (Ejaz)
Blue House Members

Tanpa korang..belum tentu Blue House  gemilang macam sekarang ni...haha..thanks a lot guys..





aku tak tau nak tulis ape lagi...macam-macam aku dah tulis..haihhh...ok lah...jumpa lagi di coretan akan datang..!!layan lah gambar-gambar di bawah ini :)


I love my batch!

Miss them all

STAR FC

Kiwak <3 ..hihi

1st December 2011 (Last Day)

Virilion : STAR Fivers (2011)


kalau rase kita patut menangis di atas perpisahan ni...tangisilah ia sebelum airmata diperlukan untuk tangisi hal-hal yang lain...:)




'ONCE A STARIAN, ALWAYS A STARIAN'

No comments:

Post a Comment