Missing Them

Missing Them
:)

Wednesday 21 December 2011

Survey for further studies..!!woohooo..!!

sekarang ni lepasan SPM 2011 pasti sdg sibuk meng"apply" universiti2 yang menawarkan kursus2 yang diminati...sama jugak ngan aku..............MUZIK..!!  yup..muzik lah satu2 nya bidang yang aku minat dan aku hanya sedar bahawa aku minat muzik apabila aku telah melangkah ke alam Form 5...alangkah lewatnya..!!haihh...sekarang ni aku sedang sibuk mencari-cari dan tercari-cari manakah universiti yang mnyediakan "course" yg sesuai untuk aku..antaranya :



susah jugak la nak buat pilihan...tp kalo ikot kata sahabatku Khairul Aiman, better masuk Lim Kok Wing sbb "facilities" die lebih ok...bak kata sahabatku Hafiz Rahman pula...better masuk ASWARA sbb "fee" die lbih murah...bak kata Puan Fuziah, SEGi University College is no recommended....tp atas sbb ape, aku dah lupa lah pulak..!! haihhh..!!whuteva...kalo nak ikutkan cakap mak aku....i'd better choose the best.....dun worry about the fees...PTPTN kan ada...Hafiz Rahman pula berpesan, ok je amik PTPTN...tp,jngan jd kacang lupakan kulit...perghh..mmg bnyak nasihat org....tp dalam saat2 mcm ni...nasihat org laen amatlah berguna untuk menentukan yang terbaik...!!hurmmm....anyway...aku sbenarnya dalam perancangan nak beli gitar...tp wang dalam genggaman masih belum mencukupi...haihhh...xpe2...nanti bile dah dapat keje, aku akan beli kau wahai Yellow Ibanez RG350R1..!! kau tunggu je lah saatnya nanti..!!hahahaha...(poyo haram beb..!!)



Yellow Ibanez RG350R1


BE POLITE TO YOUR SENIORS AND TRUST ME, ONE DAY THEY'LL HELP YOU IN YOUR STUDIES :)

No comments:

Post a Comment